Heb je een probleem, of een vraag, over je Mac, iPad, of iPhone? Of misschien zelfs je Apple TV, je Apple Watch, of Homepod.

Zolang het een beetje Apple-gerelateerd is kan ik je helpen. :-)

Geef hier onder duidelijk aan wat je vraag is, en dan lossen we het samen op.

Oplossing voor jouw situatie

We kijken altijd wat het beste werkt voor jouw situatie: soms is dat een simpele stap-voor-stap handleiding in de e-mail, een andere keer maak ik specifiek een video voor je, of het kan handiger zijn dat ik op afstand je computer overneem en het voor je doe.

Heb je zelf een voorkeur? Dan kun je dit hier onder aangeven.

Wat zeggen anderen?

Benieuwd of het wel wat is? Ik kan natuurlijk zeggen dat ik goed ben in m'n werk, maar het is waarschijnlijk fijner als je het van iemand anders hoort.

Yvonne Jansen

Na uren tevergeefs googelen en dingen uitproberen was ik er helemaal klaar mee. Het probleem op mijn Mac bleef, wat ik ook deed.

Dus maar gegoogeld op iemand die het voor mij kon oplossen en bij Martijn uitgekomen. Gemaild, afspraak gemaakt en het probleem werd online in een paar minuten (!) gefixt…

Martijn is snel, prettig in de omgang en vakkundig - ik ga voortaan mijn tijd niet meer verknoeien aan eindeloos gepruts maar direct Martijn inhuren.

- Yvonne van Happely

Kristel Khagaya

Wat ben ik Martijn dankbaar!

Ken je dat, dat je Macbook Pro het niet doet terwijl je hem NU nodig hebt?

Ik heb Martijn om hulp gevraagd en hij reageerde binnen 5 minuten!

Razendsnel en met precisie wist Martijn het probleem op te lossen en de camera weer te laten functioneren zoals het hoort. Ik kon hem wel zoenen, zo blij en dankbaar als ik was:)!

Dit camera probleem bleek ook echt iets te zijn wat ik als leek nooit in mijn eentje had kunnen oplossen.

Martijn heeft me vervolgens stap voor stap uitgelegd hoe ik dit nu voortaan zelf op kunnen lossen wanneer het probleem zich nogmaals voordoet.

Martijn heeft zijn hart op de juiste plek, is geïnteresseerd, betrokken, heeft een enorme bereidheid om je te helpen waar hij ook maar kan en is bovendien vakkundig.

Wat een cadeau om hem te kennen:)!

- Kristel Khagaya

Kosten voor hulp

Kosten: ik werk niet (meer) per uur, maar gewoon per vraag. Van te voren vertel ik je wat het kost.

Sommige dingen hebben simpele vaste prijzen. In deze gevallen geldt wel 20 euro opstartkosten per afspraak. (Bij het combineren van meerdere problemen zijn de opstartkosten dus slechts eenmalig.)

Dit zijn in ieder geval:

  • Time Machine backup voor de Mac (naar externe harde schijf): 30 euro
  • Time Machine backup voor de Mac (naar NAS): 50 euro
  • E-mailaccount correct instellen op de Mac: 30 euro
  • Reclame verwijderen uit Safari: 30 euro

Richtprijs overige vragen: 50 euro per incident. (Zonder verdere kosten)

Je vraag

Stel je vraag

Meerdere antwoorden zijn natuurlijk mogelijk: bijvoorbeeld een probleem met iCloud tussen je iPhone en Mac, betekent het aanvinken van iPhone én Mac. Heb je "Anders" geselecteerd? Laat me dan in de probleem-omschrijving ook even duidelijk weten welk platform het is (bijvoorbeeld "Apple TV").

Beantwoord in ieder geval deze vragen, zodat ik je snel kan helpen:

  • Wat zou je willen dat er gebeurt?
  • Wat gebeurt er nu daadwerkelijk?
  • Vermeld eventuele foutmeldingen zo volledig en letterlijk mogelijk



Uiteraard neem ik je privacy extreem serieus, en krijg je geen spam via mij.