Heb je een probleem, of een vraag, over je Mac, iPad, of iPhone? Of misschien zelfs je Apple TV, je Apple Watch, of Homepod.

Zolang het een beetje Apple-gerelateerd is kan ik je helpen. :-)

Geef hier onder duidelijk aan wat je vraag is, en dan lossen we het samen op.

Oplossing voor jouw situatie

We kijken altijd wat het beste werkt voor jouw situatie: soms is dat een simpele stap-voor-stap handleiding in de e-mail, een andere keer maak ik specifiek een video voor je, of het kan handiger zijn dat ik op afstand je computer overneem en het voor je doe.

Heb je zelf een voorkeur? Dan kun je dit hier onder aangeven.

Wat zeggen anderen?

Benieuwd of het wel wat is? Ik kan natuurlijk zeggen dat ik goed ben in m'n werk, maar het is waarschijnlijk fijner als je het van iemand anders hoort.

Na uren tevergeefs googelen en dingen uitproberen was ik er helemaal klaar mee. Het probleem op mijn Mac bleef, wat ik ook deed.

Dus maar gegoogeld op iemand die het voor mij kon oplossen en bij Martijn uitgekomen. Gemaild, afspraak gemaakt en het probleem werd online in een paar minuten (!) gefixt…

Martijn is snel, prettig in de omgang en vakkundig - ik ga voortaan mijn tijd niet meer verknoeien aan eindeloos gepruts maar direct Martijn inhuren.

- Yvonne van Happely

Je vraag

Kosten: ik werk niet (meer) per uur, maar gewoon per vraavraag Van te voren vertel ik je wat het kost.

Richtprijs: 50 euro per incident.

Stel je vraag

Meerdere antwoorden zijn natuurlijk mogelijk: bijvoorbeeld een probleem met iCloud tussen je iPhone en Mac, betekent het aanvinken van iPhone én Mac. Heb je "Anders" geselecteerd? Laat me dan in de probleem-omschrijving ook even duidelijk weten welk platform het is (bijvoorbeeld "Apple TV").

Beantwoord in ieder geval deze vragen, zodat ik je snel kan helpen:

  • Wat zou je willen dat er gebeurt?
  • Wat gebeurt er nu daadwerkelijk?
  • Vermeld eventuele foutmeldingen zo volledig en letterlijk mogelijk



Uiteraard neem ik je privacy extreem serieus, en krijg je geen spam via mij.