Hieronder staan allerlei klanten van Apple Coach, die gewoon eerlijk kunnen vertellen.
Gelukkig vooral tevreden klanten. (Gemiddeld een 4,9 uit 5 sterren!)
Wil jij ook klant worden? Kijk wat je nodig hebt, en maak een afspraak!
Kristel Khagaya
![]()
Wat ben ik Martijn dankbaar!
Ken je dat, dat je Macbook Pro het niet doet terwijl je hem NU nodig hebt?
Ik heb Martijn om hulp gevraagd en hij reageerde binnen 5 minuten!
Razendsnel en met precisie wist Martijn het probleem op te lossen en de camera weer te laten functioneren zoals het hoort. Ik kon hem wel zoenen, zo blij en dankbaar als ik was:)!
Dit camera probleem bleek ook echt iets te zijn wat ik als leek nooit in mijn eentje had kunnen oplossen.
Martijn heeft me vervolgens stap voor stap uitgelegd hoe ik dit nu voortaan zelf op kunnen lossen wanneer het probleem zich nogmaals voordoet.
Martijn heeft zijn hart op de juiste plek, is geïnteresseerd, betrokken, heeft een enorme bereidheid om je te helpen waar hij ook maar kan en is bovendien vakkundig.
Wat een cadeau om hem te kennen:)!
- Kristel Khagaya
Mark
![]()
Martijn heeft me fantastisch geholpen.
Ik had zelf mijn oude Macbook netjes proberen leeg te halen zodat ik hem aan iemand anders kon geven. Maar dit ging niet goed, waardoor hij onbruikbaar was geworden.
Martijn heeft me - online - op een rustige manier stap-voor-stap door het hele proces geloodst.
Na een uurtje was mijn oude Macbook weer gefixt en klaar voor een nieuwe gebruiker.
Als ik nog een keer een probleem met een Appleproduct heb waar ik zelf niet uitkom, weet ik Martijn weer te vinden!
- Mark
Hendrik van Maanen, MAV Audiovisuals
![]()
Ook al ben je geen digibeet, soms ontbreekt je de specifieke kennis voor een Apple probleem. Apple computers en protocollen zijn nu eenmaal complex. Je moet daarom op zoek naar een betrouwbaar iemand die je in de donkere krochten van de Apple software de juiste weg kan wijzen.
Als fan van Apple Coach kom je dan rechtstreeks uit bij Martijn. Op afstand heeft hij me gedurende drie-en-een-half uur met mijn probleem geholpen. Mijn indruk tijdens onze sessie was dat hij zonder twijfel een expert genoemd kan worden.
Met zijn logische en methodische aanpak legt Martijn in zelfs voor leken begrijpelijke taal uit hoe de technische vork in de softwaresteel zit. Met geduld en humor, en zonder een spoor van irritatie als je het niet direct begrijpt. Dit is in een geruststellende tegenstelling tot de computernerds, die ik wel eens raadpleeg, en die zich met rollende ogen en ten hemel geheven handen luid zuchtend achteruit op de bank laten vallen als je een technisch probleem niet binnen enkele milliseconden doorgrondt.
Martijn lost met veel kennis van zaken de Apple problemen met schijnbaar speels gemak op. Na zijn hulp werkt mijn systeem eindelijk (na twee jaar zelf aanmodderen) zoals ik het graag wil. Dit had ik dus veel eerder moeten doen.
Martijn, nogmaals bedankt voor het oplossen van mijn NAS probleem. Ik zal het op Apple verjaardagen, waar dit soort onderwerpen steevast aan ode orde komen, met mijn Apple vrienden delen.
Hendrik.
Yvonne Jansen
![]()
Na uren tevergeefs googelen en dingen uitproberen was ik er helemaal klaar mee. Het probleem op mijn Mac bleef, wat ik ook deed.
Dus maar gegoogeld op iemand die het voor mij kon oplossen en bij Martijn uitgekomen. Gemaild, afspraak gemaakt en het probleem werd online in een paar minuten (!) gefixt…
Martijn is snel, prettig in de omgang en vakkundig - ik ga voortaan mijn tijd niet meer verknoeien aan eindeloos gepruts maar direct Martijn inhuren.
- Yvonne van Happely
Martin
In korte tijd had ik een voor mij niet op te lossen probleem , met de iMac en dan heb ik altijd Martijn nog , die ik om hulp roep.
de eerste keer viel de mail steeds uit -aan, en je hebt het in 20minuten opgelost geweldig!!
en sinds enige maanden was er geen goede manier meer mogelijk van websites en binnenkomende websites te openen. ook dit probleem in een kwartier opgelost.
Dus het kan niet anders ,ik ben heel erg tevreden met deze apple coach . Dank dank Martijn.!!
Patrick van Thijn (The Back Office)
Wellicht ken je het? Je hebt al jaren prachtige Apple-apparaten (MacBook, iPhone, iPad), maar weet toch niet alles hoe alles lekker (samen)werkt. Of je loopt tegen Apple-vraagstukken aan die jouw eigen (technische) kennis te boven gaan.
Als kleine zelfstandige ondernemer kun je voor dat soort vragen niet terecht bij grote IT-dienstverleners, maar tegelijkertijd ben je ook aan de Genius-desk van de plaatselijke Apple-store niet helemaal op je plek.
Daarom ben ik zo blij met de Apple Coach (Martijn Engler). Die vult dat 'gat' en staat met raad en daad klaar om je te helpen. En dat alles op een fijne, persoonlijke en laagdrempelige wijze.
Marianne
Ik had een soort van noodsituatie, dat mijn camera het niet deed en ik een uur later een workshop online moest geven voor klanten.
Ik mailde Martijn, onze Apple Coach, en hij belde mij direct op, en heeft met mij geholpen waardoor ik toch daarna nog op tijd mijn workshop met camera kon geven!
Dank Martijn! You were my hero.
Debora Karman
Dankjewel voor je hulp, ik ben heel blij dat ik door jouw goede vragen en hulp aan de telefoon weer meer structuur heb in mijn foto's en andere zakelijke en privé bestanden.
Het was vooral fijn om dit in een gefocused uur samen te kunnen doen en daarna van jou nog een samenvatting van mijn eigen to do's en jouw adviezen te krijgen.
Annelies Eckelrade
Wat heerlijk dat ik nu weet dat je Apple Coach ook gewoon in huis kunt halen! In je eigen computer, super professioneel, geweldig geholpen.
Ik was ten einde raad, maar nu weer heerlijk ongecompliceerd aan het werk op mijn Mac. Superblij!
Stefan van Weers
Martijn ontdekte snel het euvel in mijn Macbook (waarom mijn harde schijf was volgelopen) en wist het ook vlot te repareren.
Mijn zorg (nieuwe Macbook kopen?) was opgelost en ik had weer meer dan genoeg ruimte voor de upgrade naar het nieuwste iOS systeem.
Ook meteen op zijn advies een externe harde schijf aangeschaft voor een extra back up van mijn interne harde schijf.
Kortom, met een uurtje hulp kan ik weer verder zonder zorgen. Dank!
Ruud Smid
Wat fijn te ervaren dat er in Nederland iemand is, die van wanten weet en een expert genoemd mag worden in het ict-gebeuren!
Toen ik Martijn raadpleegde, viel ik werkelijk van de ene verbazing in de andere.
Wat is de man handig. Het lijkt alsof hij oplossingen zomaar uit zijn mouw schudt!
Wat heb ik de afgelopen jaren zitten prutsen met het Mailprogramma op mijn iMac! De toets ”forceer stop” heb ik vele malen per dag moeten gebruiken.
Zeer vaak raadpleegde ik medewerkers van Apple Care over mijn probleem. Zonder resultaat. Het waren overigens vriendelijke medewerkers, waarmee ik uren lang aan de telefoon zat.
Martijn, echter, bracht de oplossing in een oogwenk: hij is van alle markten thuis.
Fantastisch!
Ruud Smid
Jurjen Oosterbaan
![]()
Ik ga elk half jaar naar de tandarts voor controle. Al vele jaren blijkt er niets aan de hand te zijn. Toch heb ik niet het gevoel dat ik “ voor niets” geweest ben. Het is gewoon fijn te weten dat “het” goed is.
Zo verging het ook met mijn eerste digitale contact met Martijn. Ok om nu direct bij de eerste blik op mijn trouwe IMac te horen “die wordt niet meer gemaakt” stelt niet helemaal gerust op wat er komen gaat. Maar Martijn tovert het ene na het andere scherm uit de computer. Schermen waarvan ik niet wist dat ze bestonden. Hier en daar doet hij onnavolgbare zaken.
Het eindoordeel: Alles is goed. Ik heb de computer iets sneller gemaakt. Ook nu weer: een gerust gevoel dat er geen enge virussen zijn of dat de computer door ouderdom op instorten staan. Volgend jaar maar weer inplannen.
Piet
Martijn heeft nagegaan of er geen overbodige programma’s mee opstarten, of alle beveiliging goed staat. Zo heeft hij toch filevault ingeschakeld terwijl ik dat uitgeschakeld had omwille van vroegere slechte ervaringen. Hij heeft bestanden die her en der verspreid stonden over icloud en lokaal terug gebracht waar ze best thuis hoorden. Verder heeft hij een verwisselbare schijf geformatteerd waar ik niet in geslaagd was.
Ik ben tevreden over de tussenkomst.
Wil jij hier ook bij staan? Bekijk het aanbod, en maak een afspraak!
(Heb je al een afspraak gehad met mij, en wil je je ervaring delen? Dat kan hier.)